Thursday, February 18, 2010

Done with round one!

I'm done! I had my Chem exam on Tuesday and now I am on break. I had people over at my place that night and then we went on to a party from someone in my semester. Yesterday was spent relaxing. Today I am at my Aunt's store working a bit. Tomorrow I am going to go pick up my certificates. If I don't hear from my agency with in the next two days, I am going to start planning my vacation. I'm thinking Amsterdam, Brussels and maybe Austria...we shall see.



Ich bin fertig mit dem ersten Semester und hab jetzt Fereien! Hab Dienstag meine Chemie Klausur geschrieben. Ich hatte ein paar Freunde rüber an dem Abend und wir sind dann weiter gegangen zu einem aus meinem Semester. Gestern hab ich mich dann erstmals ausgeruht. Heute bin ich bei meiner Tante im Laden und arbeite ein bissl. Morgen früh hole ich dann meine Scheine noch ab. Wenn ich in den nächsten 2 Tagen nichts von meiner Agentur höre wegen Verträge werde ich meine Ferien plannen. Amsterdam, Brüssel und vielleicht Österreich stehen auf dem Plan!

No comments:

Post a Comment